Handeiyi Merhaba daha önce hipotoni olup da çözger raporu alan var mıdır? Bebeğim hipotoni fakat ek bir tanısı yok rapor süreci geçiren varsa ne şekilde işlem yapıldı neleri sundunuz ve rapor oranınız ne çıktı paylaşır mısınız teşekkürler
nidan34 Handeiyi ben aldım fizik için 1 yıllık gittiğim kurum özel hastanede ücretsiz seans alabilirsiniz dedi fakat hastane bana hipotoni sebebiyle alamayız dedi altta yatan bir hastalık olmadığı için bu şekilde açıklama yaptılar siz naptınız rapor aldınız mı
Yeniannee23 @Handeiyi bebeğin şuan nasıl. Benim bebeğimde doğumda oksijensiz kaldı hipotonisi var SP on tanimiz var. Fiziğe başladık bizde çıkarmayı düşünüyoruz cozgeri çünkü rehabilitasyona filan götürmek istiyorum orda da fizik görsün ne kadar erken başlanırsa o kadar iyi diyolar.
Handeiyi Yeniannee23 bebeğim şuan 13 aylık desteksiz oturuyor ama yürümesi yok , yaklaşık 3 aydır fizyoterapi alıyoruz ve vücut tonusunda ve hareketlerinde ciddi düzelme var, sizin bebeğiniz kaç aylık
sareesra Yeniannee23 merhaba benim bebeğim şu anda küvezde hipotoni tanısı konuldu sizin bebeğiniz doğduğunda küvezde kalmışmıydı yenidoğan döneminde mi konuldu bu tanı
rusene Handeiyi merhaba bizde kızım 15 aylık yürümüyor fizik tedavi alıyoruz zihinde de sorun çıkıyor mu bu gevşek bebeklerde
Yeniannee23 @Handeiyi 7 aylık olucaz. Bizimde kaslarımız çok sert ama hipotoni var diyolar bende anlamadım herkes birşey diyo
Handeiyi Yeniannee23 siz vakit kaybetmeden bir fizyoterapiden destek alın derim rapor çıkana kadar biraz maddi zorlar ama onun için bu aylar çok kıymetli
Yeniannee23 @Handeiyi evet evimize bı fizikçi geliyo bide haftanın 3 günü fizik merkezine gidiyoruz rapor çıktıktan sonra da özel eğitime goturucem ordan fizik almasını sagliycam
Handeiyi rusene gevşekliğe neden olan hastalık önce tespit ediliyor buna göre ne belirtileri olabileceği belli oluyor , her ne olursa olsun zaman gösterecek maalesef
Cennet1212 rusene benim.kizimda yurumesi dik durmasi dis cikarmasi desteksiz oturmasi cok gec oldu hep fizik tedavi aldı zihinsel gelisimixe problemli hem konusamiyor artukulasyon bozuklugu var 4 yasinda 30 kelime ancak var ve kızımda ogrenme guclugu var algilamada ifade etmede cok zorlaniyor yasitlarinin cok altinda maalesef
Handeiyi Melek1616 bebeğimin motor gelişimi geri oluşundan aylık rutinde hekim nörolojinin görmesini istemişti , dönme uzanma yoktu
Handeiyi Melek1616 kromozom analizi , array, wes, metabolizma mevcutta bulunan tüm tetkikler yapıldı herhangi bir tanı alamadık , nörolojik olarak da bir bulgu yok, herhangi bir rahatsızlık da yok hipotoni dışında, sizin nedir durumunuz?
Melek1616 Handeiyi biz kafa tutamama şikayetiyle gittik 5 aylıkken mr kan tahlili metebolizma hepsi temiz çıktı ama gevşek bebek değil fizyoterapist öyle dedi bugünde genetik testle kromozom test için kan verdik
Melek1616 Handeiyi görünüşte hiç birşey yok algısı çok iyi 8 aylık mesela insanları taklit ediyor alkış yapıyor gel gel yapıyor yürüteçle diğer odadan seslen gidiyor oraya
Handeiyi Melek1616 destekli oturuyordu da desteksiz olarak ayına göre kısa süreliydi ama benim bebeğim oturmayı seven bir çocuk da değil. Bahsettiğiniz hareketler gayet güzel ama bilişsel bir de naçizane tavsiyem yürüteç kullanmayın fizyoterapist de görüş alırsınız ama yürümesini geciktirirsiniz
Handeiyi Melek1616 henüz emeklememiz yok dönme 7 ay civarıydı sanırım, hipotonik değilse bebeğiniz durum sizde farklı olabilir