dmllg Bebegimi kucagimda sallamaktan yoruluyorym cunku artik 8 kg.. uzun suruyor. Hamak besik vs nasil olur
Hellloooo dmllg valla bende 3 tameler hepsi bebekliğinden beri bayılıyor😂mesela şuan küçük oğlum 13 aylık 2 aydır yine hamakta uyutuyorum normalde uyuyor ama hamakta daha derin uyuyor 10 kez uyanıcana 1 kez uyanıyor gece 😂diğer türlü sabaha kadar emmek istiyor veya normal uyanıyor sürekli
hayalperest2310 dmllg valla bemde aldım kurtuldum sever mi sevmez mi diye diye almadım ilk üç ay keşke başından beri alsaydım iki ay oldu alalı elim ayağım resmen
Minel-inannesi dmllg benimki yasina girmek uzere, sallantili seylere hic geleme,. Parkta salincak bile binemez kusuyo hemen. Evdeki besiklerin sallanma ayarini hic acmadik mesela🤷 her cocuk bir degil
Hellloooo dmllg sever bence benim kızım kolikti asla uyumaz etmezdi 2.5 aylıkken hamağa attım onu ağlamaları bile kesildi
edafmo dmllg benim gazlı ve kolik bir bebekti. Hem yerde olanlardan aldım hemde çingene beşiği gibi tavandan asilanlardan aldım ikiisni de sevmedi