Arkadaşlar biz mi çok pis yemek yiyoruz yoksa genelimiz böyle mi yerleri hiç söylemiyorum
Valla mama sandalyesi ve diğer eşya beşik , bebek arabası vs alırken nasip olursa 2. Çocuğuma da kullanır sonra veririm dedim ama mama sandalyesi sanrıım 2. Çocuğa temiz kalmayacak. Sabah kahvaltı yapıyoruz ne var yoksa üstüne yanına oturma kısmı bile batırıyor siliyorum öğle yemeği yine aynı akşam aynı günde 3-4 öğün temizleniyor birde salça lekeleri kızılımsı kaldı bizde sizinde böyle mi ya