16.5 aylık oğlum var 25 günlük bir bebeğim. Tek başıma bakıcam ailem şehir dışında yaşıyor burda destek olacak kimsem yok. 40 ım çıkana kadar annem benimle ama sonrası için yalnızım. Kanguru kullanıp memnun kalan yada hiç memnun kalmadım diyen var mı? İki çocuk olunca işime yarar gibi geliyor. Sizce almalı mıyım?