Abrek1864 10 ay önce sezeryan dogum yaptım gecen ay ılk regl oldum ve suan 5 gün gectı ikinci regl ne zaman oldunuz acaba ? Bebegım tüp bebek amh sorunum ve pcos sorunm dolayı ıle gebelık elde edemıyordum
E_Defne Abrek1864 valla bacım normal dogum yapannda hali belli olmuyor emziriyosan hormonlar adeti etkiliyor ben 20 gündür geciktim
Buse_nazli1169 Abrek1864 ben de sezeryan doğum yaptım 40. Gün adet oldum her ay da oluyorum 10 gün falan gecikmeli oluyor tabi 🥰
Minnakkk E_Defne doktora gittiniz mi peki bu durum için bence Bi gidin derim. Benim de 18 gun gecikti dun gittim 4 cm lik kitle olusmus ilac verdi 1 hafta sonra adet olursun dedi adetin ucuncu gunu kuculup kuculmedşgne bakacak ihmal etmeyin bence kısa bi sure degil cunku
E_Defne Minnakkk benm haptan önce düzenliydi hapın yan etkilerinde ara kanama veya hic kanama olmayacı yazıyor bakalım duruma göre giderim bende gecmis olsun
Abrek1864 Buse_nazli1169 ben ıkıncı kez regl beklıyordum bugun sonunda oldum korunmadıgımız ıcın gebelık ıhtımalı de vermedık tüp bebek oldugu ıcın ama korkmadıkta degıl
Buse_nazli1169 Abrek1864 ikinci kez daha çabuk gebe kalınıyor diye duydum çevremde de arkadaşlarım arka arkaya ikinciye gebe kaldılar dikkat etmekte fayda var tüp bebek yapıp sonradan doğal gebelik oluşan çok kişi var 🥰
Abrek1864 Buse_nazli1169 soktorum ilaçla korunma yöntemi tavsıye etmedı hormonal sıkıntı yasayabılırız diye kondom da kullanamıyorum alerjı yaratıyor 🤦♀️