Kendim hasta oldum dün acilde Serum aldım ve ilaç tedavisine de başladık. 6 yaşında kızımda hasta ama o hafif atlatıyor. 40 günlük kızım da hasta oldu kendimi o kadar suçlu hissediyorum ki vicdan azabı duyuyorum resmen. Ben hasta oldum ve benden onlarada geçti 😭 Bugün sağlık ocağına götürücem bebeğimi. Öksürüğü var ağzı sürekli tükürük doluyor böyle balgamlı gibi sanki oda bogulucakmis gibi yapıyor. Çok korkuyorum nasıl geçer bu rahatsızlık öksuruyor ve sonra çok ağlıyor galiba öksürunce canı yanıyor. Bu kadar küçük bebek hasta olurmu ya. İlaç verilmiyor 2 aydan önce diyolar peki nasıl duzelecek 😭