Asilmom_ 5.5 aylıkken oğlumun baş çevresi 45 ‘ miş. 6.5 aylıkken 46.4 olmuş. 1 yaş kontrolünde 49 olmuş. 1 yaşa kadar normal özel doktorunda ve sağlık ocağında bakıldı , hiç demediler büyük vs. Diye. Ama 1 yaşta kan tahlili için özel hastane doktoruna gitmiştik, o dedi ki işte büyük biraz , ultrasonla baktırdı , bir problem yok çok şükür. Genetik de oluyor bizim babasına benzemiş bence. Bir de ölçümler manuel olduğu için kişiden kişiye değişiyor bence , çocuk durmuyor tam ölçülemiyor. Aynı gün farklı doktorda farklı ölçü aldığımı biliyorum boy olsun baş çevresi olsun.