bear20 Beneğim grip oldu akıntı var sadece 3aylık olduğu için doktor hiç bişey yazmadı yakasına damlatılan coldwiks mi ne onu söyledi izotonik yazdı burnunu sürekli yıka falan ben dünden beri yıkıyorum sürekli doluyor başka ne yapabilirim yıldım 🥹
Tu_Na bear20 birden olmaz sabırla yıka izotonikle burun temizleme aparatiyla çek tek yıkama olmaz pisliğin çıkması lazım biz öyle atlattık şükür
bear20 Tu_Na tamam teşekkürler yapıcam şimdi evet sabır işi tam ama zarar gelir diye korkuyorum artık yıkamadan
Tu_Na bear20 şöyle sen izotonigi damlat sadece iki buruna yıkama yapma sonra nemlendin burun pompasiyla çek onu nemlendiren sonra su videolarda yapiyolar yıkama onu fazla yaparsan zarar
Vina3 bear20 hiç korkma 6 aydır günde 5-6 kez yapıyorum haftada bir de burnunu yıkıyorum. Hıçbir zararı yok bebeğe