Keremikobayky biz 7 aylık olduk ve iki öğün yapıyorum genelde. Bazen tek, bebeğim nasıl isterse 😊 ilk öğünü öğlen oluyor. İrmik ya da pirinç unu ile bir meyveyi karıştırıp veriyorum. Akşam ogununde de yine sebze haşlayıp, yoğurtla yediriyorum. Şimdi yumurta aldım köyden ama asla ağzına sürmüyor sıpa. Tatlandırmak için tarifler bakıyorum. Peynirle karıştırdım yemedi🥺