Tv izletmemeyi başarabilmiş annelere helal olsun diyorsanız sizi kötü niyetli bulmayacağım 👍 Ama tv izleten biriyseniz ve izletmeyenlere durup dururken post açıp laf sokuyorsanız birazcık kaos ihtiyacı gibi geldi bana😄 Bu arada izletmeyen bi anne olarak, izletenlere karışmaya 1 gram hakkım yok. Doktorların dediği belli, ama izleyenler de uğraşmıştır eminim bi gerekçeleri vardır. Umarım hepimizin bebişleri sonunda iyi olur 🌼