Kızlar bugün 3. Günüm aşırı bir kalp ağrısı çekiyorum ayağı kalktığım an konuşamıyorum nefessiz kaldığımdan ve sanki kalbimin gıcırtı sesini duyuyorum ağrısı omuzlarıma bıynuma kaburgalarıma kadar vuruyor dikiş acısından değil kalp ağrısından kalkıp yürüyemiyorum nefes zaten hiç alamıyorum direk kesiliyor sizde böyle sorun yaşadınız mı