Ozzlmm_39 gidin hastaneye kızım bi 2 aylıkken oldu bir de 8 aylıkken ateşini düşürürler ben şu an antibiyotik calpol dolven kullanıyorum ishal de var çinko kullanıyorum burnu tıkalı oluyor fizyolojik yıkama yapıyorum çorbalarına kemik suyu tavuk suyu koymaya özen gösteriyorum azcık da limon sıkıyorum başka da ne yapılır bilmiyorum valla.