Kızım 21 aylık bizimle iletişimi çok kısıtlıydı oyun pek oynamak istemez pek bizi dinlemez en cokta ismine bakmama genel olarak umursamama vardi komutlardada ciddi anlamda sıkıntımız var ama misal dışarı cikalim terliklerini giy annecim filan dedigimde yapar banyoya gidelim bici bici yapalım dedigimde hep gelir aslında isine gelecek seyleri cok guzel anlar yapar bunun icin doktora götürdük dedigim gibi iletisim bozuklugi var cok kötü degil asilamayacak bi durumda degil dedi sizde ergoterapistten mi destek almaliyiz bu suretce yoksa oyun guruplari mi