3 ay 7 günlük oğlum var gece uykusu na 8 de geçiyor üç saati geçmicrk şekilde emzirip emzirip uykuya kendisi dalıyor sabah erken kalkıyor 7 gibi ama bir iki saat uyanık ya kalıyor ya kalmıyor tekrar uyuyor normal mi yani bu kadar uyuması sallanmayı çok seviyor