Benim oğlumda 4 ay 3 günlük sürekli boynu sola yatık omzuma alıyorum yine öyle çok korkuyorum bugün doktora gittik sordum boyun ultrasonu istedi onuda taa 22 ocağa verdiler doktor bile fizik tedavi gerekirse o tarih çok geç dedi iyice korkmaya başladım napsam bilemedim 😔😔