16.5 aylık oğlum dünden beri beni mahfetti ya herşeye ağlıyor krizlere giriyo kucagimdan inmiyo gece de uyumadı çok ağladı sebebi yok gibi duruyor yani 4 azı çıkardı ama ilk defa böyle yaptığını görüyorum sadece 2 gündür kabız gibi sert yapıyordu kakasını onla mi alakalıdir bilmiyorum gerçekten oturup bende ağlıyorum artık bu kadar zor bişey olamaz ağlayacak bı sebebi yok ama 2 gündür 5 dk durmuyo😢