gulsn bak kardeşim ocak ta doğum yaptım şubatta sanırım cocuk doktoruna gittik ultrason a gönderdi sonra sol bacakta az sıkıntı var dedi 1 ay sonra tekrar gel dedi ama bisey takmadım demedi çünkü biray sonra tekrar gittim yine geçemedi bu sefer cift bez tak dedi onu da yaptım yine yok en sonunda ortapediye yolladı oradaki doktor frejka yastığı kullan 2 ay sonra gel dedi onu taktım bebek zorlanıyor ama mecbur taktım bazen takmadım öyle zaman geçirdik en ağustos ta gittim düzelmiş onu Ekim de kontrolü var birde yaşına girince