Kızlar bi haberde gördüm bazı serum fizyolojik markaları satışı durdurulmuş raflardan kaldırılmış 😱 belki yeni bir olay değildir ama ben yeni duydum gördüm yaaa 😱 civilden wee baby markasını kullanıyordum ben ne biliyim böyle olduğunu, wee baby markası da var markaların içinde. Ve baktım civilde de, e-bebekte de satışı yok şu an 🙄