3 aylık bebeğimde çok fazla geniz akıntısı var sürekli serum fizyolojikle temizliyorum fakat bironşiolite kadar gitti buhar kullandık geçti şimdi tekrar başladı geniz akıntısını geçirmek için uyguladığınız doğal yöntemler var mı? Soğana karanfil batırıp yatağına falan koymak gibi.. 🙏🙏