Öncelikle merhaba.Sorununuz nedir tam olarak ? estetik maksatlı mı soruyorsunuz ? yardımcı olur mu bilmiyorum fakat benim kızım 3.5 yaşında 3 yaşındayken göz kapağı düşüklüğünden ötürü ameliyat oldu beyoğlu göz hastanesinde.Hatta ilerleyen zamanlarda tekrar ameliyat olma ihtimalimiz de var.