FaDo0807 Kızlar 9 aylık oğlum var dün sivrisinek heryerini yemiş ⅞ yerini birden ısırmış. Doktorumuza sordum şişme olmazsa bi problem yok dedi. Şuan baktım ısırık olan yerler su toplamış. Bu normal mi? Yapılabilecek bişey varmı?