Ballilokmam5 Merhaba kızlar, 3 aylık bebeğim normalde 2 kere kakasını yapardı ama bir haftadır 3 günde bir yapıyor. Sizin bebekler nasıl? Not; anne sütü alıyor
BozMoms Ballilokmam5 benimde o dönemde o şekildeydi 1 hafta 10 günü bulmuşluğu var doktorumuz 72 saat geçtikden sonra fitil ya da lağman yapın demişti çocuk kendini toparlıyormuş Kaka yapmayınca
Cady noluyasanagenemiros ya bu bizde de oldu bebeğim 3 ay 13 günlük yaklaşık 1 haftadır yine ilk zamanlar gibi ağlayıp sancı çekiyor
noluyasanagenemiros Cady benimde bağırsaklarım hareketlendi bende rahatsızım ben ona bağlıyorum 🤷♀️ yoksa zaten doğru düzgün bir şey yediğim içtiğim yok