bbbnnndzf canım.benim.sutu kaynaticaksin,kaynar gelince altını kış en az 15 dk kendi kendine kaynasın,içindeki su buharlasirsa yoğurt susuz oluyor. Sonra soğumaya bırakıyorum,serçe parmağını sokup 7 ye kadar sayıyorum,7 deyince parmağın yanıyorsa sıcaklık kıvamı olmuş demektir. 5 lt için 4 kaşık yoğurt kullanıyorum,bı kasede yoğurtla sütü iyice karistir,sonra tencereye dok,tencereyi iyice karistir. Ağzını kapat,üstünü sar,hava sıcaklığına göre saracaksin. Çok sıcaksa tek kat,soğuk bı yerse iki kat sar. 4 saat beklesin,üstünü aç,kapağı açma,tencere sıcak oluyor bu aşamada,ben ¾ saat de ağzı kapalı bekletiyorum olduğu yerde. Sonra buzdolabına koy,ertesi gün yiyebilirsin. Afiyet olsun. Ben de korkarak yapardım başlarda o yüzden detaylı yazmak istedim.insallah tutar güle güle yersiniz.