Nil37 ben hiç inanmıyorum ne yaşadı, psikolojisi neydi diyenlere. Kusura bakmasınlar çocuk bakkaldan alınmıyor. 9 ay psikolojisi normaldi de çocuk doğunca mı cinnet geçirdi. Ya da hiç mi aklına destek almak gelmedi ya da kocası, annesi, babası yok muydu? Bu kadar aklı yoksa ya da destek olacak kimsesi yoksa o yatağa girmeyecekti. Küçücük çocuğu bile isteye atmak diye bir şey var bence. Bozuk psikolojisi, lohusa depresyonu falan hikaye. İnsan hap atınca bile bilincini tamamen yitirmiyor. Hepsi her şeyin farkında sadece boşvermiş haliyle bokluk çıkarıyor. Kime neyi anlatıyotsunuz Allâh aşkına.