humeyradmn Bebeğim 19 günlük 2 gündür küvözde yüksek ateşten alındı meğer sarılıgı varmış farketmemiş doktorlar bende çocuğumun huzursuzluğu gaz sancısı zannediyorum çünkü her götürdüğümde öyle dedi doktorlar ama dışardan gözükmeyen içeri vuran bir sarılıkmıs ciğerinde iltihaplanma ve leke yapmış başına gelen var mı
2prensannesi03 humeyradmn ilk defa duydum canım Rabbim şafi ismiyle şifalar nasip etsin minik kuzuma 🤲🏻 Biran evvel iyi olsun inşallah 🤲🏻
Tuuuggba Bol bol emzir , kendin hep süt yapıcı birşeyler ye sütün olsun 15-20 dakikayı geçirme emzirmek için. Doktorlar 2 saatte bir diyo 2 saat bekleme. Benim bebeğimde sarılıktan küvezde yattı 1 gün böyle atlattık sizde atlatırsınız inşallah 🫶