Zhnce Deletedmom0015 normal şartlarda aşının tuttuğu hemen belli olmuyor bi kaç ay içinde aşı şişecek kızaracak kuruyacak ve iz bırakacak İz olup olmadığına bakıyo genelde doktorlar sanırım oradan anlaşılıyor
Eymu Zhnce Bebeğimize daha büyük zarar vermesinden çok korktm ilk anda umarım aşıda etkisini kaybetmez hiçbirşey olmadan atlatırıZ