Kızlarrr bebeğim henüz 4.5 aylık ve doğduğumda beri ilk defa bu şekilde . Arada çok sık olmasada hem öksürüyor hemde hapşırık var azıcık sanki hırıltısı da var gibi . Ve burnu da akıyor. Ben ilaç kullanmak istemiyorum acaba başka ne yapabilirim ?? Tecrübeli annelerim tavsiyelerinize açığım 🌸