Kızlar çok korkuyorum doğumdan sonra 7. Ayda adet oldum hep düzenliydi ta ki şu ana kadar 2 gün gecikmem var bebeğim 1 yaşında korunmalı ilişki yaşadım afedersiniz her ilişki sonrası eşimde bende kontrol ettik sıkıntı yok ama ona rağmen içim içimi yiyor acaba stresten mi olmuyorum anlamıyorum emziriyorum bu arada ama düzenliydi şuana kadar neden böyle oldu 😓yaşayan var mı