Kizlar günaydınn 6 buçuk aylık kızım sanırım grip oldu. Dün banyo yaptırmıştım usuttu galiba gece burnu hırıldıyordu. Ateşine baktım gece boyu yoktu. Sabah öksürüyor, hapşırırken ve burnu akıyor ama ateşi yok hala. Doktora gitmeden evde ne yapabilirim sizler neler yapıyorsunuz?