21 aylık cesaretimi topladım kesmek için en son dün sabah verdim. Ama oglumdan çok ben ağlıyorum üzülüyorum ileride vicdan azabı çekermiyim diye düşünüyorum tam 24 ay dolmasını mi beklesem bilmiyorum ama zorluyor iyice normalde de zorluyordu memedeyken öyle bir isiriyorki 2 yaşındaki çocuk oyun etti kendine artık bu durumu napcam bilmiyorum bide 1 hafta sonra tatile gidicez evlendigimizdsn beri ilk defa dedim oraya gitmeden süt işlemi falan bitsin çünkü gece ayağımda sallıyorum meme diye habire kalkıyor geceleri .Eşimle iken kahve eşliğinde sigara içmeyi seviyorum arada bir içiyordum bu süre zarfında oğlumu en az 5 saat sonra emziriyordum hatta daha fazla eminimki tatildede keyfimize bakacağız ve içeceğiz ama sırf rahat etmek için kestiğimi düşünüyorum ve bencillik bu isiriyor yemek yemiyor gece uyku düzeni yok dün mesela elma falan yemez normalde elma yedi şok oldum .Bilmiyorum tam karar vermedim kesmeye çok üzülüyorum napcam bilmiyorum herkes halimi görüyor kes diyor çünkü makarna ve çorba yiyor başka yemek yemiyor dün normalden daha fazla yedi meme olmayınca yada ben öyle sandım şuan kendimi zor tutuyorum meme vermemek için en az 3 4 kere kalkan çocuk gece hiç kalkmadı