8 ay 6 günlüğüz herşey çok güzeldi 4 güne kadar ama ne oldu anlamadım 4 gündür yutmuyor ağzında tutuyor geçici bir süreç mi çok üzülüyorum be yaptıysam yutmuyor uzun süre tutuyor ağzında sonra çıkarıyor 1 tane dişimiz var bi tane de çıkacak galiba ne yapmam gerekiyor nasıl bir yol izlemem gerekiyor yardım