betul58 ay hayır ya onlar nasıl yönlendirmiş sağmazsan mastit olur crp yüksek çıkar hastanede yatarsın 2 gün boyunca serumdan deli olursun.Ben kaç doktora gittim kaç hastane gezdim hep sağdılar.Sakın sağmamazlık yapma emmiyosa kesinlikle sağ 1 gün bile sağmazsan taş gibi oluyo hastaneye gittiğin an yatış verirler sana da bebeğine de yazık olur.Sen bol bol emmeyen göğsü sağ canım🙏🏻♥️Doktor demişti ki sağmazsan apse yapar ameliyatlık bile olursun düşün o kadar önemli