Duygusalbiri hiç denemedim krem tabi piyasada leke karşıtı veya kararmalar için birçok ürün var ama emzirme döneminde kullanmak sakıncalı olur mu doktora sormak lazım ve kendi haline bırakınca 1yılı buluyormuş açılması okuduğum birçok sayfada öyle yazıyordu ama dediğim gibi kesenin çok faydası oldu bana 🙂