Merhaba canım anneler, kızım 9 buçuk aylık. Yaklaşık 2 haftadır hasta. Doktorumuz şurup ve bazı takviyeler verdi ama yani içirene kadar zaten her yer şurup oluyor 😵💫 inanılmaz ağlıyor çok zorlanıyorum. Var mi yöntemleriniz şöyle yapıyorum böyle yapıyorum diye 🤣 mahvoldum