1aysekaplannnn Artemiss_ bebeğim 8 aylık daha iki aydır adet oluyordum zaten geçen ay 21inde oldum arada kasik ağrım oluyo ama gelen giden yok normalde erken olurum iki üç gün merak ettim
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Aylinayliz50 bende bunu anlamıyorum emziren annelerin regl olmaması normal diyorlar ben haftalık adet oluyorum. Doğum kontrol hapından sanırım ya 🤷♀️🤷♀️
Aylinayliz50 NeclaLeylaCeydaOhnealaneala bende hap kullanıyorum ona bağlıyorum olmamayı doktora gittim normal dedi düzene girer daha dedi bekliyorum
1aysekaplannnn NeclaLeylaCeydaOhnealaneala olabilir canım ben hap kullanmıyorum ama bebeğim çok sık emiyor 8 aylık iki aydır daha adet olmuştum zaten yarında olmazsam son zaten gecikmiş olcak ondan merak ettim
Aylinayliz50 NeclaLeylaCeydaOhnealaneala bende cerazette zaten emzirirken bir tek bu kullanılıyor sanırım