Kızlar günaydın bebem 1 yaş 10 gunluk iştahı malum dış ayları çok yok az yiyor anne sütü de çok aman aman yok ama.bi gönlüm de artık mamayi bırak diyor yemek yesin diyor ama uykuya geçerken akşam 8 de mama vermeden uyumuyor gece de 1 bazen 2 kez uyanınca kandırmak için suyu fazla mamayi az koyuyorum uyusun diye sizce 2 yaşına kadar devam etsem.mi.mama ya erken mi bırakmak için 2 yaşında gene laftan filan anlar anlatırım diyorum.sizce? 12 ay 10 gunluk