Hanımlar 6 aylık kızım var evin içi gündüz 24 derece gece baya bir serin oluyor hele sabaha karşı. Beşiğinde yatıyor diye de üstünü örtemiyorum yüzünü örter diye kışlık 2.5 togluk uyku tulumumuz var o şu an ağır gelir kaç togluk uyku tulumu almalıyım uzun pijama giydiriyorum ama üşüyor ensesi buz gibi olmuştu