Deneyimli anneler bebeğimin 2 gündür ateşi var hep 37 lerdeydi. bu gecede 39 üstüne çıktı dolven veriyordum. Dr ağızda kabarcıklar var dedi el ayakta döküntü kızarıklık vs yok. Viral şuan dedi. İğne yaptı ve şurup vermeye devat et dedi. El devamlı ağzıda zaten 3 gündür. Ateş düşmek bilmiyor hala 39 larda. Sizin bu süreç nasıl ilerledi. Elde ayakta döküntü kesin yaşanıyor mu