Fatmabayazit iyi geceler canım benim bebeğim de 3 ay 18 günlük. 3. Ay kontrolünde 7 kiloydu. Bizimki üst sınıra yakın.
Senin bebeginde ortalama kilonun üzerinde, stres yapacağın bir durum yok. Gayet normal kilosu zaten bir aksilik olsa doktor mutlaka belirtirdi.
Ben ilk 2 ay sadece sagarak besleyebildim bebeğimi meme ucum olmadığından dolayı, daha sonra tutmaya başladı artık sadece emziriyorum. Artık sağdığımda ne kadar gelir bilmiyorum ama, bebegin doymazsa zaten huysuzluk yapar ve altını ıslatmaz. Günde 4 defadan fazla çiş yapması zaten doyduğu anlamına geliyor.. Bu belirtiler yoksa Sütüm az diye kendini üzme güzel anne 🫶🏻
Tavsiye olarak her sabah kahvaltıda mutlaka tahin pekmez yiyebilirsin, bir de kimyon kullanımı gaz problemi ve süt artışı için öneriliyor her yemekte kullanabilirsin..