Merhabalar bnm kızım da 31 aylik cocuk gelişim uzmanına götürdüm ama 17 aylıkken başladı fark etmem çok eksiklerimiz vardi sonra atipik otizm teşhisi konuldu anlattiklarinizin çoğunu bnm kızım yapamiyor bnde çok istiyorum konuşun ama bakalim hersey Allah’tan 2 aydır okula gidiyoruz çok fark etti konuşmuyor ama mirildaniyor ,kalabalık içine girince ağlamıyor, göz teması kuruyor şükür Allah tüm evlatlarımıza şifa versin konuşmayı da hep yanımızda olmayı nasip etsin