Merhabalar,
Oğlum 2 yaşına girecek ocak ayında. Babası çok yardımcı oluyor hele ki geceleri kalkıyor altını alıyor falan. Acaba sizce ikinci cocuk yapsam mı diyorum ama bazen diyorum ki birtanesiyle yorgun hissediyorum kendimi çünkü oğlum hiç yorulmuyor 1 dk bile götünün üstüne oturduğu yoktur…
30 yaşına girmeden aradan çıksın istiyorum. 2,5 yaşında okula başlayacak oğlum… hani doğum edecek olsam oğlum okulda olmuş olur hafta içi gündüzleri..
Sizinde var mı böyle çok yaş farkı olmayan çocuklarınız ? 😊