Anneler bebeğinize 6.aydan sonra uyutmadan önce kaşık maması iyi geceler maması verdiniz mi. Geceleri sık uyandığımz için tok tutar uykusu bölünmez dene çok memnunuz diyenler oldu bide buraya sormak istedim içeriğinde inek sütü filan diyor 1 yaşından önce inek sütü vermek istemiyorum ama 6.ayda kullanıyoruz bişey olmaz diyenler de var aklım karıştı kullananlar beni aydınlatır mısınız