NmalkoC bende kızımda aynısını yaşamıştım öyle inanmıyordum ki testi yapalı 1 hafta olmuştu eşime hiç bir şey söylememiştim arkadaşlarım zorla gönderdi hastaneye giderken bile değilim kafasında olduğum için eşime söylememiştim boşuna ümitlenmesin diye 3 haftalık hamileymişim meğer ama 3 yıl geçti üzerinden ve istemediğim bir şey olduğu için yine inanamıyorum yoktur diyorum 😂