40 ı çıktıktan sonra kendi uyanmasını bekledim kaldırmadım doktorumuzda zaten 8 saat uyuyorsa uyandırma acıkınca kendi uyanır demişti boşu boşuna uyusunda büyüsün demiyoruz demişti bende öyle yaptım şuan benim bebeğimde 2 buçuk aylık bu haftaya kadar en uzun 4 saat uyumuştu ama bu hafta 7 saat uyudu 2 gün ama onun dışında yine 3-4 saatte kalktı artık alarm kurmaya gerek yok 😊