krnrftrmys Kızlar bebeğime aptamil kullanıyordum şeker hastalığı yaptığını duydum ve bebeğimde çok gaz yapıyor içeriği temiz güzel bi mamayla değiştirmek istiyorum soya lesitini palm yağı vs içinde olmayan doğal olarak bulduğum bir tek bu mama var kullanan var mı?
koalamlaben krnrftrmys ben kullandım yarısına kadar ancak. Bebegime ağır geldi kusma yapti şimdi sma comfort kullanıyorum memnunum
mom-1 krnrftrmys biz de aptamil kullanıyoruz. Dediginiz seyleri yasamıyoruz bu bebekten bebege degisir ama her mama bebekte zaten gaz yapar. Beslenmeden sonra gaz cıkarırsanız sorun kalmazki. Ne kullanırsanız kullanın aynı seyi yasarsınız
dtml krnrftrmys ben hem emziriyorum hem mama veriyorum. Doktorumuz bu mamayı önerdiği için kullanıyoruz. Sadece ilk gün inanılmaz bir şekilde kustu şoka girdim hatta boğulacak falan sandım panik panik🥲 bir daha o şekilde kusmadı biz memnunuz kilosu da hızlıca toparladı. Yalnız kakası ve gazı çok kötü kokuyor. Bazen odamız küçük bir keçi ağılı gibi kokuyor😅
gly57 krnrftrmys benim kızımada çok ağır geldi sürekli taksit taksit kustu onu. sonra evolvia nutripro plusa geçtik. 1 ve 3 numarası e bebekte var 1 kg 330 TL. golden goattan daha uygun. sen bilirsin kızıma çok iyi geldi her yönüyle
Rchllc Bende kullanıyorum Bence güzel ama bende de kusma yaptı Hem meme hem mama veriyorum belki ondandır diye hala kullanıyorum 🤦♀️ 45 günlüğüz
Ersoynesli10 Bende kullanıyorum doğduğundan beri ama her bebek bir değil keçi sütlü olduğu için alerjen riskide var ,Deneyin bence temiz içerikli ve besleyici bir mama👍
krnrftrmys mom-1 aptamil extra glukoz şurubu içeriyor maalesef içeriği temiz değil bu yüzden de kullanmak istemiyorum
Alpinannesi1_ Bende kullanıyorum hem meme emıyor hemde o mamadan verıyorum suan ıcerıgı temız olan tek mama ve gercektende güzel benim bebegıme çok şükür ıyı geldı
krnrftrmys Alpinannesi1_ evet sırf içeriği temiz diye güvenle verebilirim bakalım inşallah benim bebeğime de iyi gelir
Rchllc Evet lansinoh biberonunu kullanıyorum 2.aya yakın 90 cc vermek gerekiyr ama ben memede verdiğim için 60 cc veriyorum geri kalanı meme diye düşünüyorum Her beslemeden sonra veriyorm maalesef o şekilde uykuya dalıyor :)
krnrftrmys dtml bende o şekilde emzirmeye daha çok ağırlık veriyorum ama doymamış gibi ağladığı zaman mama veriyorum golden goat mamaya da başladım gerçekten çok fark etti gazımız fazla olmadı kusma olmadı kaka konusunda katılıyorum çok fena oldu 😂😂
Ikiprensesmom_ krnrftrmys bende aptamil kullaniyodum kabizlik yapti hipp kullaniyirum organik ve temiz memnunum
Seherndk Sadece e bebekte satılıyor araştırmak isterseniz içeriğine bakabilirsiniz maalesef biraz pahalı ama
krnrftrmys Seherndk evet aldım kullanıyorum şuan ama bebeğimin mis kokusunu keçiye çevirdi resmen bi kaç kez de kustu mamadan sonra şuan için fazla vermeyi düşünmüyorum🤷🏼♀️🤷🏼♀️