Eceerva Daha 3.5 aylık ama tv telefon çok ilgisini çekiyor bazen engel olamyrm evde yalnzm ve haliyle sıkılıyorum oturma odasına TV sürekli açık oluyr bebek de kucağımda olunca muhakkak bakmş oluyr zarar verir mi gelişimine acaba bu kadarı
Deletedmom104 Eceerva bak seyret burası nasıl bilgi akışıyla dolacak 🥱 2 yaşa kadar önermiyor doktorlar diye biliyorum, tecrübem yok
kizannesi06 Eceerva valaha benim kızım 17 aylık ben hiç sakinmadim ne TV ne telefon çok şükür Masalalh ne TV’ye nede telefona bir düşkünlüğü var asla yüzüne bakmaz oyuncudur hep başka oyunlarla ilgilenir bence çocuğun yapısından
tubiiik_ Eceerva tv izlemek istıyorsanız bebegınızın sırtı dönük olsun 3,5 aylık suan tam algılamaz sadece ısıklar dikkatını çeker tv ye bakmamasına özen gösterin
Katun Eceerva Evet 2 3 günde bir forumda gördüğümüz,ve yine 2 3 gün akışta göreceğimiz geleneksel postumuzda açıldı hayırlara vesile olsun
Hasret1 Destek almadan büyüten bir anneyim haliyle tv açıyorum oğluma 5 aylıkken sevimli dostları çok izlerdi renkli olduğu için ama ne zaman emeklemeye başladı tv izlemeyi bırakdı şimdi isterse kendi bakıyor izlemiyor diyebilirim bebeğin daha çok küçük tv farkında ama çok net görmüyor zaten şuan canım için rahat olsun tv izletmem diyen annelerden değilim vallahi izletiyorum izlettimde herşeyin fazlası zarar unutma canım anne
Opecert Eceerva burda bekliyim ben evde açmıyorum ama baba geldmi acılıyor bize döndürsek de o kafa 180 derece dönüp tv yi buluyor 4 aylığız bizde
Linabuse1002 Eceerva hiç iyi etmedin bu postu açarak ben diyim sana🤣şimdi gelir nasıl bakturıyorsun tv ye ben 10 yasına kadar baktırmadım otizim olabilir dıe haberın olsun tedbırını al🤣
Maviim Eceerva Benimde tv hep açık ama ben onu hep ters yatırırdım bakamazdı telefona hareketlenmeye başlayıp dönmeye başlayınca da yine henüz oturamadığı için önüne bişey koyuyoduk televizyonun oyun halısında yatıyodu küçükken zaten bütün gün kucakta değildi pek.. büyüdükçe de o kadar ilgisini çekmedi arada bi bakıyor sonra başka şeyle ilgileniyor
Fusunf Eceerva 19 aydır bende yalnızım tv açmadım , ha o kadar küçükken önüne birsey koydum tv görmesin diye çoğu kez biraz izlemiştim amaa direk bakmasını asla sağlamadım. Hanı izlediğiniz zaman bebeğinizin önüne birsey koyunda bakmasın
naynini Eceerva benim oğlum da sürekli telefona uzanıyordu (7aylik) dün verdim ne yapacak acaba diye, ağzına sokmak istiyormuş şapşik 😄 izletmedim hiç, kendim de bakmam oğlum uyanıkken 😊
seraallyaa Eceerva kızım 9 buçuk aylık. Telefona görüntülü konuşma dışında pek baktırmamaya çalışıyorum. Tv ise ben kendim de pek izlemediğimden kaynaklı kızımda izlemiyor ama tabi bazen açık görüyor ve bakıyor. İlk zamanlar ona da engel oluyordum ama böyle yaptıkça sanki daha çok ilgisini çekti şimdi daha esnek davranıyorum. Tv açıkken daha farklı bir şeye yönelmesini sağlıyorum o zaman ilgisi de azalıyor tv ye Karşı. Elimden geldiğince en az seviyede tutsam da arada böyle kaçamaklar oluyor tabi ☺️ çokta şey yapmamak lazım bence 🙈
2ogullu1anne Büyük oğlum bakıyor ama sınırlı.Küçüğün hic ilgisini çekmiyor.Parka gidiyoruz.Orda bile salıncak, kaydırak binmez.Tek yaptığı köpek sevmek,bol bol yürümek,toprakla oynamak
Zeynepp054 Eceerva Bende yalnız büyüttüm kızım neredeyse 10 aylık hiç tv açmadım evde yalnızken. O kadar bunaldığım durmadığı zamanlar olduki. Sürekli oyunlarla dışarı çıkararak vakit geçirdik. İllaki bir yere gidince biri gelince tv açık gördüğü oluyor ama ben açmadım açmayı düşünmüyorum. Katı değilim bu konuda ama gerek görmüyorum
Rumeysaden Eceerva sadece Niloya izliyor günde bir saat 13 aylık başka birşeyi asla istemiyor ben içeriğin de önemli olduğunu düşünüyorum izlettiginiz şeyde önemli telefon hiç bilmez ama gün içinde kendi kendine de oynar gurbetteyiz kimse yok bazen çok sıkılıyor ozmn bir saat açıyorum benim kendi duusncem şuana kadar bir zararını görmedim ama her bebekte etkisi farklı bence bebeğinizi gözlemlemelisiniz 10 kelime ve 3 kelimeli cümle kuruyor konuşma anlamında
Tubanurrr Eceerva evet zararlı 0-3 yaş arası izletmedim ben doktorumuz öyle söyledi üç yaşından sonra da günlük yaşı çarpı 10 dakika önerdi doktorumuz en fazla
Artemiss_ Eceerva linçççççç geliyor hissediyorum 😀😀😀 destek görmeyen anneyim. Kimse evde bi bardak kaldırmıyor ev işi temizlik yemek ütü çocuk her şey bana bakıyor. Evde yalnızım ve canım sıkılıyor. Doktorum ASLA ASLA izletme dediği için izletmiyorum açmıyorum telefon tablet bilgisayar çünkü bi ara dalmaya konuşmamaya cevap vermemeye başlamıştı. İlla otizm olur demiyorum göz sağlığı beden sağlığı yaratıcılık gibi şeyler için izletmiyoruz. Ve izletene de karışmam herkesin kendi kararı. Bu postu açtıysanız burda savaş çıkacak duyduklarınızdan etkilenmezsiniz umarım çünkü burası çok acımasız 😀😀