Tugba42 Benim danıştığım doktorların ikisi de prof. Kadın doğum doktorum da prof.tu ve o da bizi kendi çocuğunu sünnet yapan bi doktora yönlendirdi o da 1 yaşında yaptırmış. Kararsız kaldım dediğiniz için yazıyorum, çevremdeki herkes yenidoğan sünneti yaptırdı ancak benim aklıma bu doktorların söyledikleri yattı yoksa ben de hemen yaptıracağım diyenlerdendim.