Benim oğlum otizmli.
Neden rapor diyince bu anneler korkuyor anlamış değilim kendimde dahil bende çok korktum istemedim uzun süre erteledim ne oldu biliyormusun çocuğuma zarar evet otizm belirtileri bunlar benimde çocugum da vardı ben asla çocuguna rapor çıkarmam dedim 3,5 yasına kadar bekledim dahada kötüleşti özel eğitim alması gerekli zaten ilerleme vs olduğunda rapor iptal olabiliyor ne kadar erken özel eğitim okadar iyi unutma 😊😊😊