Sura_e aslında aynı şeyden bahsediyoruz sadece Suriyeliler değil dışardan toplumumuza karışmış farklı ırklardan geliyor çünkü burda devlet aşılıyor bebekleri karşıt çıkanlar dışında büyük bir bölümünü ama onlar bu imkana sahip değil malesef geçen gün markette bir bayan ile tanıştım kızı 20 yaşındaymış ve 2 yaşındayken rota virüsü kapmış yani Yen'i bir durum değil Aslında gittikçe yaygınlaşıyor sadece yeğenim 1,5 yaşında virüs kaptı ve 1 hafta yoğun bakımda yattı ülkemiz uzun zamandır göç alıyor ve illaki Almaya da devam edecek onu yada bunu suçlamak yerine herkes aşıyı yaptırsa keşke bu durum ile karşılaşmasa ama malum aşı ücreti pahalı ben yaptırdığım zaman tel doz 270 tl idi iki kere oldu ve muayene de 180 tl nerdeyse 1000 ilk oluyorsun ve herkes bunu karşılayamıyor ne yazık ki asla ırkçı biri değilim olamam da insanlık değil bu ama buna devletin çözüm bulması gerekiyordu şimdi de menengokok faciası var malum onun da tek dozu 400 küsür diye biliyorum önlem alınmaması insanları karşı karşıya getiriyor buda ister istemez insanları dışlamaya itiyor haksızda değiller aylık bebek masrafı bez mama kılık kıyafet derken 1500 tl yi aşıyırken malesef kimse kimseye anlayış ile yaklaşamıyor konu başka yerlere gitti ama böyle bir platform da tartışmadan fikir beyan edebilmek çok güzel bende tartışma yanlısı biri değilimdir 😊