aaayazgc bizimde olmuştu öyle bir sürecimiz ve onu tedirgin edecek hiçbişey yasamamistik.Ben resmen cinnetin eşiklerine geldim ve kesin nazar dedim 🤣🤣🤣🤣🤣 sonra yavaş yavaş toparladik.Aa buralar batmış pislenmis kötü kokariz vs diyerek kızmadan bağırmadan tatlı tatlı atlattık çok şükür.Bi kaç gün altına kilot vs dahi hiç bisey giydirmedim.Bence en etkilisi o oldu